Székhelyszolgáltatók, céged titkárnői

A székhelyszolgáltatás szolgáltatásai közé tartozik a cégtábla elkészítése, a hivatalos levelek ügyintézése, és a levelek, küldemények teljes körű kezelése. Ezzel levéve a terhet a cégtulajdonosok válláról, akik időt és pénzt takaríthatnak meg a székhelyszolgáltatóval kötött szerződéssel. A székhelyszolgálatba érkező leveleket a megállapodás szerint továbbítják szkennelve az ügyfélnek, az irodai idő során kezelik a beérkezett küldeményeket. Tárolják az iratokat és a küldeményeket, valamint fogadják az esetleges NAV ellenőrzéseket az ügyfél helyett. Plusz a székhelyszolgáltatók biztosítanak tárgyalásokra alkalmas helyiségeket azon vállalkozások számára, akiknek szükségük van erre a szolgáltatásra. A székhelyszolgáltatásokkal azok járnak anyagilag a legjobban, akiknek egyébként sem szükséges irodát fenntartani a cégük működéséhez, azaz a kisebb vállalkozások, saját iroda helyett a székhelyiroda tudósítja a céget a fontos üzenetekről, levelekről, azonban megkíméli az adminisztratív munkák fáradalmaitól.