Hogyan találhat felkapott termékeket online értékesítésre?

termékek

Függetlenül attól, hogy már rendelkezik e-kereskedelmi vállalkozással, vagy hamarosan be szeretne lépni a piacra, valószínűleg tudja, hogy a termékek online értékesítése során a legnagyobb kihívás, amellyel szembesül, az, hogy tudja, mit adjon el.

Ma már nincs hiány az e-kereskedelmi vásárlási lehetőségekből, az olyan behemótoktól, mint az Amazon, az olyan oldalak, mint az Etsy-hez hasonló réskereskedőkig. Minden eladó versenyben áll a fogyasztók igényeinek kiszolgálásáért, akik közül többen fognak online vásárlásra, mint valaha a világjárvány utáni világban. Honnan tudhatja, hogy mely termékek trendjei vannak, hogy egy lépéssel az értékesítési görbe előtt járhasson?

Tételezzük fel, hogy az összes többi lépést elvégezte, amely ahhoz szükséges, hogy helyet foglaljon ebben a versenyképes iparágban. Van webhelye, márkaanyagai, valamint szállítási és teljesítési lehetőségei. Ha nem, akkor tudja, hogyan lehet felpörgetni ezeket a dolgokat, miután rátelepszik egy termékvonalra vagy -vonalakra. Amit most keres, azok az eladható termékek.

Van néhány hasznos taktika, amellyel azonosíthatja a felkapott termékeket, mielőtt azok elérnék abszolút csúcspontjukat és elveszítenék a keresletet. Volt például idő, amikor úgy tűnt, hogy mindenki egy izgul pörgettyűt akart – de ha most megpróbálna felugrani erre a hullámra, nem menne sehova. Ezt szem előtt tartva tekintsük át a legjobb módszereket a felkapott termékek online értékesítésére.

 

A keresőmotorok és a hozzájuk kapcsolódó eszközök nagyszerű módja annak, hogy megtudja, mit keresnek az emberek, és mennyire népszerűek ezek a keresések. Mint mindannyian tudjuk, nincs erősebb keresőmotor, mint a Google. Ha elég ember keres ugyanarra a kulcsszóra a Google-on, akkor ez a kulcsszó felkapott lesz. A kísérő Google Trends eszköz segítségével nyomon követheti ezeket a trendeket.

 

Közösségi média: Nem csak szelfikhez való. Igényes szemmel tekintve arra, hogy mi jelenik meg leggyakrabban a fogyasztók és az influencerek posztjain, megelőzheti a legnagyobb trendeket, mielőtt azok bekerülnének a mainstreambe.

Ugorjon be a nagyobb közösségi média hálózatok egyikére – például az Instagramra, a Twitterre vagy az újjáéledő Pinterestre. Tekintse át a Felfedezés vagy a Felkapott oldalakat, hogy megtudja, mi a helyzet. Azt is megtekintheti, hogy az egyes platformokon mely hashtagek tartalmazzák a legtöbb bejegyzést, amelyek megmondhatják, hogy egy kulcsszó telített-e, vagy kezd-e elterjedni.

 

Egy másik nagyszerű módja annak, hogy megelőzze a felkapott termékeket, ha megvizsgálja, milyen típusú termékek relevánsak a nap nagyobb hírtrendjei szempontjából. Az általunk kívánt termékek és szolgáltatások a korral változnak, és tükrözik azt a kultúrát, amelyben ma élünk. Ez minden bizonnyal így van, amikor egy világjárvány fenekestül felforgatja a világot, befolyásolva az emberek munka-, vásárlás- és életvitelét. Ezt szem előtt tartva gondoljuk át, hogy a világjárvány hogyan befolyásolta életünket – és így mit is szeretnénk vásárolni.